כיצד משתמשים בשירות?
על מנת להשתמש בשירות Fax2Mail, תחילה עליך להירשם מאתר המפעילה הסלולרית ולהגדיר את כתובת האימייל אליה יועברו הפקסים.
מספר הפקס פעיל מיד בתום ההרשמה (למנויי סלקום בתוך מספר דקות), ומעתה כל פקס שיישלח למספר הפקס שלך יועבר מיידית לתיבת הדואר האלקטרוני שלך.
מה מספר הפקס שלי בשירות?
מספר הפקס שלך הוא מספר הנייד שלך בתוספת הקידומת 153 וללא הסיפרה 0.
למשל, למנוי שמספרו
050-1234567 יהיה מספר הפקס
153-50-1234567.
הקידומת 153 היא קידומת ארצית ייעודית לפקס, בדומה לקידומת 151 הייעודית לתיבה הקולית.
מי יכול להירשם לשירות?
השירות מיועד למנויי רשתות הסלולר - פלאפון, סלקום, פרטנר והוט מובייל.
אצל חלק מהמפעילות תיתכנה הגבלות מסויימות שתפורטנה בדף המידע על השירות באתר המפעילה.
כיצד נרשמים לשירות?
ההרשמה לשירות מתבצעת מאתר המפעילה הסלולרית. לחצו על לוגו המפעילה שברשתה הינכם מנויים ופעלו לפי ההנחיות.
כמה עולה השירות / מהם תנאי השירות?
לידיעתך: בשירות אין שום "עלות הקמה" או "התחברות ראשונית". משלמים רק דמי מנוי חודשיים ויכולים לקבל פקסים ללא הגבלה וללא כל תשלום נוסף.
מחיר דמי המנוי החודשיים ותנאי השירות משתנים בהתאם לרשת אליה משתייך המנוי, ומופיעים באתר המפעילה הסלולרית.
שליחת פקסים מהאתר כרוכה בתשלום, כמפורט באתר ובתנאי השירות.
השירות ללא התחייבות ובאפשרותך להתנתק מהשירות בכל עת, כמפורט בתנאי השירות.
האם קבלת פקס מחייבת בתשלום נוסף כלשהו, מעבר לתשלום החודשי?
קבלת פקסים בשירות אינה כרוכה בתשלום נוסף לבעל השירות מעבר לדמי המנוי החודשיים -
באפשרותך לקבל פקסים
ללא הגבלה על כמות הפקסים וללא כל תשלום נוסף! עלות השיחה (לשולח הפקס) היא כעלות שיחה לרשת אליה משתייך המנוי, בהתאם לחבילות ולתעריפים אצל המפעיל של השולח.
האם נדרשת תיבה קולית במספר שלי כדי להירשם לשירות?
השירות אינו קשור לתיבה הקולית של המנוי, ובאפשרותך להירשם ולהנות מהשירות גם אם אין לך תיבה קולית במספר הסלולרי.
האם נדרשות תוכנות מיוחדות לתמיכה בשירות?
אין צורך בהתקנה מיוחדת או הורדה כלשהי כדי ליהנות מהשירות. תוכל לקבל את הפקסים בכל מקום בו יש לך גישה לתיבת האימייל שלך - בבית, במשרד ואפילו בחו"ל.
איך אקבל את הפקס לאימייל שלי?
הפקסים המתקבלים בשירות מועברים לתיבת האימייל כקובץ מצורף להודעת האימייל.
באפשרותך לקבל את הפקס כקובץ TIFF, שהוא הפורמט הסטנדרטי לקבצי פקס, או PDF, לבחירתך.
כאשר תקבל פקס חדש, תתקבל הודעה חדשה בתוכנת הדואר האלקטרוני שלך שנושאה
"Fax Message" או
"Fax from..." ואליה מצורף קובץ הפקס.
לצפיה בתוכן הפקס, פתח את הקובץ אשר צורף להודעה.
קיבלתי הודעת פקס חדשה אך אין באפשרותי לפתוח את הקובץ הנלווה. איך ניתן לפתוח את הקובץ?
קבצי פקס בפורמט
TIFF ניתנים לפתיחה באמצעות תוכנת "
Document Imaging" המסופקת עם חבילת Microsoft Office, או באמצעות
"
Windows Picture and Fax Viewer" המסופקת עם מערכת ההפעלה. בנוסף, ניתן לצפות בפקס בכל תוכנה גרפית התומכת בקריאת קבצי TIFF, כגון Photoshop, ACDsee וכדו'.
קבצי פקס בפורמט
PDF ניתנים לפתיחה באמצעות תוכנת "
Adobe Reader" הניתנת להורדה חינם מ
כאן.
שלחו לי פקס של מספר עמודים, אבל אני רואה רק עמוד אחד. איפה שאר העמודים?
קובץ TIFF יכול להכיל מספר עמודים. בדוק בתוכנה איתה אתה צופה בפקס כיצד ניתן לעבור לעמודים הבאים. בדרך כלל תראה לחצנים בצורה של חיצים המאפשרים מעבר בין דפי הפקס.
איך אפשר לשנות את כתובת האימייל אליה נשלחים הפקסים, והאם זה כרוך בתשלום כלשהו?
תוכל לשנות את כתובת האימייל בכל עת וללא כל תשלום נוסף, מאתר השירות של המפעיל הסלולרי שלך.
לכמה תיבות אימייל ניתן להעביר את הפקסים שאקבל בשירות?
ניתן להגדיר עד 3 כתובות אליהן יישלחו הפקסים. מנויים ברשת סלקום יכולים להגדיר כתובת אחת בלבד.
איך מקבלים פקס מחו"ל?
בחיוג מחו"ל, יש לחייג את קידומת המדינה 972, ואת מספר הפקס.
לדוגמה, אם מספר הפקס הוא
153-50-1234567 יש לחייג מחו"ל את המספר
972-153-50-1234567.
שליחת פקס מחו"ל הינה באחריות המפעיל מחו"ל ותתאפשר רק במידה והמפעיל בחו"ל מכיר את הקידומת 972153.
מכיוון שהקידומת 153 נמצאת בשימוש כבר מספר שנים, ברוב המקרים לא תהיינה בעיות בנושא. במקרה הצורך יש לפנות למפעיל בחו"ל.
שלחו לי פקס, אך לא קיבלתי אימייל חדש. מה לעשות?
תחילה צור קשר עם שולח הפקס וודא שהוא אכן שלח את הפקס ושלא טעה בחיוג המספר.
אם השולח קיבל אישור על משלוח הפקס, בדוק:
1. שלא טעית בהקלדת כתובת האימייל שלך בשירות ותקן אותה במידת הצורך.
2. שתיבת האימייל שלך לא מלאה, ואם כן, מחק הודעות ישנות בתיבת הדואר שלך.
3. שההודעה לא מופיעה בתיקיית ה-Junk Mail שלך, ואם כן, סמן אותה כ-Safe.
4. שההודעה לא נחסמה ע"י מנגנון אנטי-ספאם בתוכנת הדואר שלך או בשרת הדואר של ארגונך.
בכל מקרה של ספק, צור קשר עם
שירות הלקוחות לבירור הסיבה לאי קבלת הפקס.
האם יש דרך לשחזר פקס שמחקתי בטעות?
פקסים לא נשמרים בשירות מטעמי פרטיות.
מיד עם שליחת ההודעה לתיבת האימייל שלך, הפקס נמחק מהמערכת ואין כל דרך לשחזר אותו.
כיצד מתנתקים מהשירות?
ביטול הרישום לשירות אפשרי בכל עת מאתר השירות של המפעיל הסלולרי שלך או בשיחה טלפונית למוקד שירות הלקוחות של המפעילה הסלולרית, כמפורט בתנאי השירות.
האם השירות מאפשר בנוסף לקבלת פקסים גם שליחה של פקס?
ניתן לשלוח פקסים באמצעות השירות למספרי פקס בישראל. שליחת פקסים מתבצעת מאתר השירות של המפעילה הסלולרית.
שליחת פקסים מהאתר כרוכה בתשלום, כמפורט באתר ובתנאי השירות.
יש לי שאלה אחרת בנוגע לשירות, למי ניתן לפנות?
שירות הלקוחות של חברת ואיוסופט עומד לרשותך בכל שאלה או בעיה בנוגע לשירות. לפנייה לשירות הלקוחות
לחץ כאן.