תפריט נגישות
ניווט מקלדת הדגשת קישורים הדגשת כותרות
מונוכרום ניגודיות מונוכרום ניגודיות כהה
הגדלת גופן גודל מקורי הקטנת גופן
הצהרת נגישות צור קשר
fax2mail Vayosoft

כניסת לקוחות רשומים

אם נרשמת בעבר לשירות fax2mail או שירות הפקס של 012/סמייל, נא הקלד את שם המשתמש שלך וסיסמת הכניסה לשירות:

משתמש:  
סיסמה:
שכחתי סיסמה
 כניסה לשירות 
הרשמה ללקוחות חדשים

להרשמה לשירות fax2mail, אנא פנה לנציג Partner בטלפון *5474

שאלות נפוצות ותשובות

כיצד משתמשים בשירות?

על מנת להשתמש בשירות fax2mail, עליך לפנות לנציג Partner ב-*5474 ולהירשם לשירות. כחלק מתהליך ההרשמה, תתבקש לבחור את כתובת האי-מייל אליה יועברו הפקסים. עם תום ההרשמה, פקסים אשר יישלחו למספר הפקס שלך, יועברו מיידית לתיבת האי-מייל שנבחרה.

נרשמתי לשירות, מה מספר הפקס שלי?

מספר הפקס שלך הוא מספר הטלפון הקווי של Partner בתוספת הקידומת 153 וללא הסיפרה 0.
למשל, למנוי שמספרו 074-1234567 יהיה מספר הפקס 153-74-1234567.
השירות זמין גם ללקוחות המניידים את מספר הטלפון שלהם לשירות הטלפון הקווי של Partner.

האם נדרשות תוכנות מיוחדות לתמיכה בשירות?

אין צורך בהתקנה מיוחדת או הורדה כלשהי כדי ליהנות מהשירות. תוכל לקבל את הפקסים בכל מקום בו יש לך גישה לתיבת האי-מייל שלך.

כיצד אקבל את הפקס לאי-מייל שלי?

הפקסים המתקבלים בשירות מועברים לתיבת האי-מייל כקובץ TIFF או PDF, לבחירתך.
כאשר תקבל פקס חדש, תתקבל הודעה חדשה בתוכנת הדואר האלקטרוני שלך שנושאה "Fax Message" או "Fax from..." ואליה מצורף קובץ הפקס. לצפיה בתוכן הפקס, פתח את הקובץ אשר צורף להודעה.
לקוחות 012/סמייל: ניתן לקבל את הפקסים כקובץ TIFF בלבד.

קיבלתי הודעת פקס חדשה אך אין באפשרותי לפתוח את הקובץ הנלווה. איך ניתן לפתוח את הקובץ?

• קבצי פקס בפורמט TIFF ניתנים לפתיחה באמצעות תוכנת "Document Imaging" המסופקת עם חבילת Microsoft Office, או באמצעות "Windows Picture and Fax Viewer" המסופקת עם מערכת ההפעלה. בנוסף, ניתן לצפות בפקס בכל תוכנה גרפית התומכת בקריאת קבצי TIFF, כגון Photoshop, ACDsee וכדו'.
• קבצי פקס בפורמט PDF ניתנים לפתיחה באמצעות תוכנת "Adobe Reader" הניתנת להורדה חינם מכאן.

שלחו לי פקס של מספר עמודים, אבל אני רואה רק עמוד אחד. איפה שאר העמודים?

קבצי TIFF או PDF יכולים להכיל מספר עמודים. בדוק בתוכנה איתה אתה צופה בפקס כיצד ניתן לעבור לעמודים הבאים. בדרך כלל תראה לחצנים בצורה של חיצים המאפשרים מעבר בין דפי הפקס.

האם קבלת פקס מחייבת בתשלום נוסף כלשהו, מעבר לתשלום החודשי?

לא. ניתן לקבל פקסים ללא הגבלה וללא כל תשלום נוסף.

לכמה תיבות אי-מייל ניתן להעביר את הפקסים שאקבל בשירות?

באפשרותך לבחור לקבל את הפקסים בעד 3 תיבות אי-מייל, וכל פקס שיתקבל עבורך בשירות יישלח לכל התיבות במקביל.
לקוחות 012/סמייל: ניתן לקבל את הפקסים לכתובת מייל אחת בלבד.

כיצד ניתן לשנות את כתובת האי-מייל אליה נשלחים הפקסים, והאם זה כרוך בתשלום כלשהו?

תוכל לשנות את כתובת האי-מייל בכל עת, ללא כל תשלום נוסף.
לעדכון כתובת האי-מייל, יש להיכנס לאתר השירות עם מספר הטלפון הקווי שלך וסיסמת הכניסה האישית, ולבחור בתפריט "הגדרות". עדכון כתובת האי-מייל ייכנס לתוקף באופן מיידי.
לקוחות 012/סמייל: לעדכון כתובת המייל יש לפנות לשירות לקוחות פרטנר.

איך מקבלים פקס מחו"ל?

בחיוג מחו"ל, יש לחייג את קידומת המדינה של ישראל (+972) ואת מספר הפקס.
לדוגמה, אם מספר הפקס הוא 153-74-1234567 יש לחייג מחו"ל את המספר 972-153-74-1234567.
שליחת פקס מחו"ל הינה באחריות המפעיל מחו"ל ותתאפשר רק במידה והמפעיל בחו"ל מכיר את הקידומת 972153.

שכחתי את סיסמת הכניסה / החשבון שלי ננעל. כיצד אוכל להיכנס לאתר השירות?

בדף הכניסה, בחלונית "כניסת לקוחות רשומים", לחץ על "שכחתי סיסמה".
המערכת תשלח אליך הודעה עם קוד זיהוי לתיבת האי-מייל הראשית המוגדרת בשירות, ולאחר מכן תוכל להגדיר סיסמה חדשה ולשחרר את נעילת החשבון.
לקוחות 012/סמייל: לאיפוס סיסמת הכניסה אנא פנו לשירות לקוחות פרטנר.

שלחו לי פקס, אך לא קיבלתי אי-מייל חדש. מה לעשות?

תחילה כנס לאתר השירות, בחר בתפריט "פקסים שהתקבלו" ובדוק שאכן התקבל עבורך פקס.
אם לא מופיע פקס חדש, צור קשר עם שולח הפקס וודא שהוא אכן שלח את הפקס ושלא טעה בחיוג המספר.
אם אתה רואה רישום של הפקס באתר, בדוק:
1. שלא טעית בהקלדת כתובת האי-מייל שלך בשירות ותקן אותה במידת הצורך (מתפריט "הגדרות").
2. שתיבת האי-מייל שלך לא מלאה, ואם כן, מחק הודעות ישנות בתיבה שלך.
3. שההודעה לא מופיעה בתיקיית ה-Junk Mail שלך, ואם כן, סמן אותה כ-Safe.
4. שההודעה לא נחסמה ע"י מנגנון אנטי-ספאם בתוכנת הדואר שלך.
בכל מקרה של ספק, צור קשר עם מוקד התמיכה של חברת ואיוסופט לבירור הסיבה לאי קבלת הפקס.

האם יש דרך לשחזר פקס שמחקתי בטעות?

פקסים לא נשמרים בשירות מטעמי פרטיות. מיד עם שליחת ההודעה לתיבת האי-מייל שלך, הפקס נמחק מהמערכת ואין כל דרך לשחזר אותו.

כיצד ניתן לשנות את סיסמת הכניסה שלי?

לקוחות הטלפון הקווי: לשינוי סיסמת הכניסה לשירות, כנס לאתר השירות, בחר בתפריט "הגדרות" ולחץ על הקישור לשינוי סיסמת הכניסה.

כיצד מתנתקים מהשירות?

לביטול הרישום לשירות אנא פנה למוקד שירות הלקוחות של Partner בטלפון *5474 או 1800-074-074 או פנה באמצעות טופס הפנייה ב"צור קשר" באתר partner.co.il.

האם השירות מאפשר בנוסף לקבלת פקסים גם שליחה של פקס?

לקוחות הטלפון הקווי: בשלב זה, השירות מאפשר קבלת פקסים בלבד.
לקוחות 012/סמייל: אם נרשמתם בעבר לשליחת פקס תוכלו לשלוח פקס מאתר השירות. שליחת פקס אפשרית למספרים רגילים בישראל בלבד.

מיהו ספק השירות?

השירות מסופק באמצעות חברת ואיוסופט בע"מ ובאחריותה. פרטנר אינה אחראית לשירות או לשימוש שנעשה בו.

יש לי שאלה אחרת בנוגע לשירות, למי ניתן לפנות?

באפשרותך לפנות לשירות הלקוחות של חברת ואיוסופט בכל שאלה או בעיה.


Copyright © 2024 Vayosoft Network Technologies Ltd.